уторак, 04. август 2009.

FRAGMENTI



No 1.
…stojiš tako preliven tajnom kao čokoladom mašeš nehajno uz nos nećeš ništa da znaš a ja se borim da utešim noć i zvezdama vratim sjaj skidajući sa tvojih zenica titravi znak i ko zna kako i kad započinješ govoriti mojim jezikom otvaraš usta dalekog kosmosa odjednom, gle! sva okna blistaju tvojim suncem kao da se poslednji put otimaju tami i vidim sunce i vidim nas vidim sve jer samo malo treba da se promeniš…

No 2.
…Ponekad me neobjašnjiva tuga u sitne jutarnje sate prene.
Ošine nenadano i nenajavljeno, bez posebnog i smislenog razloga. Pa me digne iz postelje, jer više ne mogu da spavam.
Zbog nečeg i nekog...
I onda vrati u sopstveni mentalni živi pesak.
Da iscurim načisto…

No 3.
...Gledam kao opčinjen u nežno udubljenje iznad njene ključne kosti.Ono maleno koritance, na delu bliže vratu dublje, a pri ramenu pliće, domalim prstom mogu ispuniti. Preplivati. Preveslati.
Zamišljam kako ga dodirujem dok mu prilazim nečujno, kao mačak predući. Naga, vlažna vlat njene kose dodirnu me. Žacnu. Kroz vertigo ugledah svoju senku kako je zbunjeno hvata za struk.
Krišom skliznu pogledom preko ramena. Pogleda me...

8 коментара:

  1. Dobro dosla sa odmora, i nadam se da si uzivala :)

    Pozdrav,
    Mira

    ОдговориИзбриши
  2. No 3. ...Suptilan, erotski opis.Iz ženskog pera, a viđen baš muški, čini mi se.

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega, dobrodošla, Todora! Radujem se budućim susretima...
    Ovaj sam prilog objavila na još jednom sajtu. Rekoše da podseća na scenu iz filma "Engleski pacijent", da se ta rupica zove "supersteralni usek".Mislim da nije reč o istom. Ralf iz filma je bio opčinjen centralnom rupicom, a udubljenje iz moje priče(ima ga dva)se odnosi na ona levo i desno od te centralne rupice...
    Verujem da moj prilog podseća na scenu iz filma, ali sam ga nesvesno uzela kao motiv. Mada, film mi je veoma drag, posebno mi je upečatljiva gluma Ralf Fajnsa...No 3 je, zapravo, samo fragment jedne duže priče, koju ću, nadam se, kasnije objaviti.
    Da, volim da stvari, događaje i doživljaje opisujem i sa muške i ženske strane. Ne znam da li uspevam u tome, te mi je svaka opaska, kritika, ocena ili primedba...važna i dragocena. Hvala na komentaru. Nadam se lepom druženju.
    p.s.Nisam uspela da, osim pesama, pročitam tvoje prozne priloge, te ću se kasnije oglasiti na tvom sajtu. A i pesme volim da čitam više puta...Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast ženi koja uspe da "promeni" muškarca.Njih izgleda treba voleti po definiciji, a besane noći zbog ljubavi,kada sve se desi i prođe nametnu pitanje - a šta meni sve to treba?Odnos između muškarca i žene jeste jedna vrsta tunela - osvetljen-ne osvetljen, ali na kraju uvek nešto zasvetli....

    ОдговориИзбриши
  5. Alex, fotka se i odnosi na prvi prilog, uglavnom. Lepo si to zapazila. Ja ne mogu postaviti post bez neke fotke, jednostavno, nije potpun... Ponekad, izbor slike traje znatno duže nego pisanje priloga, hehehe.Još kada bih umela da smestim "muzikicu"...ne ide mi, nikako.
    P.S.
    Mislim da je lepo, kad nešto, na kraju, zasvetli..

    ОдговориИзбриши
  6. Jedan pozdrav za "dobrodoslicu" i od mene!Vidim da ste baterije napunili i punim jedrima zaplovili Blog-stranicama!

    ОдговориИзбриши