уторак, 29. децембар 2009.

SAV TAJ PLES


(plesni podijum čeka plesače!)

Idem u plesnu školu već tri godine. Svake godine, nekako u ovo vreme, moj plesni klub organizuje posebno plesno veče kada se druže sve grupe. Tako se plesači sa raznih kurseva bolje upoznaju i „izmešaju“, pa se vidi ko je koliko napredovao, pa stariji i iskusniji pomognu mlađima (po stažu, naravno), obeleži se kraj godine i radosno dočeka nova sezona itd. itd. Sve u pozitivnom smislu. Većina članova, barem što se tiče moje grupe, ne dolazi na ta druženja. Ne bih da ulazim u pojedinačne razloge nedolaska svojih kolega. Ja obavezno dođem. Prve godine sam se divno osećala! Tek sam mesec dana išla na kurs. Nikoga od kursista nisam poznavala i na plesno veče sam se uputila sama. Na par časova koje sam imala pre te večeri gotovo da ništa od plesnih koraka nisam naučila, ali sam bez opterećenja izašla na plesni podijum, partner gotovo da mi nije ni trebao i naigrala sam se za svoj groš. Kući sam otišla veoma zadovoljna!
Naredne godine je bilo ovako.
Nas četiri kursiskinje koje smo ujedno i komšinice, krenule smo s puno nade u dobar provod. Salu nismo prepoznale: posebno osvetljenje sa sve disko kuglom, ventilacijom i bezalkoholnim posluženjem, obaveznom garderobom i čistim, belim stolnjacima... Jednom rečju, novi ambijent naše pomalo ofucane sale za vežbanje. Početak je obećavao! A tek, kada počeše dolaziti gosti – mladi ali i stari parovi, dame i gospoda u društvu ili bez njega! Videsmo i poneku pravu balsku haljinicu, plesne cipelice, šljokice i karnerčiće. Čak je i moj „Meda“, partner sa kursa, stigao! Biće tu dobrog provoda, rekoh sebi! A, kad je krenula muzika, podijum se za tili čas ispuni razdraganim svetom. „Medi“ sam odmah dala korpu! Zvao me na engleski valcer, a ja se pokušala opravdati gužvom na podijumu. Pa kad je krenula salsa, rekoh mu da nisam sigurna u sve dosad naučene korake – da ću morati više poraditi kod kuće na vežbanju koraka. Kad je na red došao fokstrot, rekoh mu da mi je zlo. I jeste mi bilo zlo: htela sam da puknem od muke! Zbog divnih igrača i razdraganosti na podijumu; zbog moje nesigurnosti; zbog kompleksa koji su mi veseli i neopterećeni igrači nabili u glavu. Ista muka je morila i moje društvo. Prećutno, u 23h ustasmo sve četiri istovremeno i krenusmo nazad, kući. Uglavnom smo ćuteći prošle put. Bilo je divno veče za šetnju!
A ove godine?


(počelo je zagrevanje!)

Računala sam na to da smo za ovo vreme podosta koraka savladali i da se ne bih trebala sramiti i ponašati kao stidna „mlada“. S puno nade uputih se na ples. I ovog puta je bila prava praznična atmosfera, sala i muzika sjajna... Sada sam već većinu kursista dobro znala. Došao je i moj „Meda“. Ali, kada sam malo bolje pogledala, odnos je bio 3:1 u korist ženskih plesača. Bilo je kao u onoj čuvenoj „deset na jednog, oooo... zar se i to može? Da, mi smo proleteri! “ „Meda“ je sedeo u ćošku, nije mu se plesalo. Ostali muški plesači su bili vrlo angažovani, nijedan slobodan... Odustah od proleterskih varijanti i borbi „prsa o prsa“. Odigrah uvodne, grupne plesove za razmrdavanje i odoh kući. I tamo odlično plešem sama!


(atmosfera se usijala!)

26 коментара:

  1. Uvek mi je drago da procitam iskustva kolega plesaca!!!
    Nema nista lepse od plesa... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Tako je, Kristina :) Ples stvara toliko pozitivnih emocija! Dobar je i za telo i za duh.
    Ja ga obozavam i evo, tek sam u poznim godinama "uspela" da tu svoju ljubav pretocim u zadovoljstvo. Pozdrav i hvala na razumevanju!

    ОдговориИзбриши
  3. šerpice, što si tako nesigurna? :o( Baš sam se rastužila.

    ОдговориИзбриши
  4. Lepa priča, nažalost, tužan kraj. Tako je sa svim pravim ljudma - ostanu u senci zbog svoje skromnosti i nenametljivosti, dok neki glasniji vode kolo. Mada, kad bolje razmislim, kraj i nije tužan, šta te briga i dalje uživaš u onome što voliš, samo se ne razmećeš time.

    ОдговориИзбриши
  5. Nemoj, merkat biti tužna! Ja sam ovaj post pisala da se čitaoci razvesele, nasmeju...pa makar i meni.O nesigurnosti ti ne bih objašnjavala, možda neki drugi put. Eto, napr. tvoj post o malim muzičarima, pobednicima takmičenja "Ja imam talenat",iako setan, me je jako oraspoložio: zbog krajnjeg ishoda takmičenja i njihove zaslužene pobede (mada, gotovo da nisam pratila događanja, sem što su mi neki verni gledaoci prepričavali...) zbog toga što sam tu zlatnu dečicu viđala u Knez Mihajlovoj...Puno je i drugih razloga.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. kajzer, tako je :) malo sam uskraćena pravog uživanja u plesu zbog nedostatka partnera, ali ne odustajem! Naći će se i za Rajka kapa ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Често не могу да повежем ваше текстове са вашим годинама... Како бих само волео да и ја сачувам толико младог духа у будућим деценијама! Дивим вам се!!

    ОдговориИзбриши
  8. hehehe... Stefane, šapnuću ti recept: idi na ples! Hvala na lepim rečima, tvoj me je komentar usrećio danas :)

    ОдговориИзбриши
  9. Јао, па има ли неки једноставнији рецепт? :))) Ако је то једини начин, онда ништа од мог младалачког духа у будућности :(

    ОдговориИзбриши
  10. Ma važno je da si ti meni vesela i razdragana, ne zvučiš mi utučeno zbog propalog plesa. Sad bar imaš sve korake u nogama, još samo da balova bude i milina! Već te vidim da ponoć dočekuješ uz tango sa svojim "domaćim" Medom. A, da, i u onom čipkanom crvenom bodiju...

    ОдговориИзбриши
  11. Sama ili sa nekim lepo je prepustiti se muzici i plesu. Prelepa, topla priča.
    Mogla bih i ja na ples! hvala za ideju :)))

    ОдговориИзбриши
  12. Stefane, uz dobru volju i dobrog učitelja, sve je moguće! Nemoj klonuti duhom! U moju školicu dolazi mnogo njih koji su pomalo "posvađani" sa sluhom, ali istrajavaju...

    ОдговориИзбриши
  13. Joj, Todora, gde bi mi bio kraj kada bih se zbog neuspele igranke sekirala! Ma, izmislićemo neki trandebal...ako treba! Vidiš, nije loša ideja, mislim to sa bodijem. Samo da nije badi (idu mi na živce na svim ovim rijalitima kada se po celi bogovetni dan razvlače po kućama u mantilima) ...grozno :(

    ОдговориИзбриши
  14. Nataly, što da ne? Javi se ako treba neki savet i slično. Može se reći, da posle 3 godine imam i nekog iskustva ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Prelepo! Nažalost sa moje dve leve noge nikad se nisam usudila da odem u neku školu plesa, iako ponekad odem da pogledam neko takmičenje i zaista uživam. Znam da je nasvim nivoima problem nedostatak zainteresovanih predstavnika muškog roda, šteta. Ne znam šta mi je lepše, da li kad gledam iskusne igrače ili malene početnike.

    ОдговориИзбриши
  16. da, amarilis, u pravu si što se muških plesača tiče, u svim školama su "manjak" :(
    Mislim da je najmanje lepo gledati neiskusne, a velike početnike, hahaha...

    ОдговориИзбриши
  17. To je to, zato i ne idem u plesnu školu. Mada, nikad se ne zna!

    ОдговориИзбриши
  18. amarilis:)Što kažu deca:opušteno! Hvala na poseti.

    ОдговориИзбриши
  19. Учланите се на Блогомету!

    Blogometa.blogspot представља кућу добрих блогова, а ви врло лако можете пријавити и свој! Када постанете члан Блогомете, можете сами да постављате исечке из постова са свог матичног блога и да тако више људи има шансу да види оно што сте написали. Број посета и коментара се повећава, а истовремено имате прилику да упознате друге блогове за које досад нисте знали. Не кошта ништа а много вреди! На Блогомету се учлањујете тако што у коментару на било који пост оставите свој mail. Потом ћете добити потврду да сте постали уредник Блогомете. На врху странице налази се преглед последњих учлањених блогова. Опис вашег блога наћи ће се убрзо међу њима и многo више људи имаће прилику да чита оно што сте ви написали!

    Добродошли на Блогомету,
    кућу добрих блогова

    www.blogometa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. provincijalka: hvala za osmeh! uzvracam istom merom :)

    ОдговориИзбриши
  21. Stefane,obisla sam BLOGOMETU! Jako mi se svidja i pokusala sam u komentaru da ostavim prijavu, ali nisam mogla komentar da objavim!!! Postoji neki bag, nema "dugmeta" za krajnju objavu nakon unosa verifikacionih reci.

    ОдговориИзбриши
  22. Хмммм... Покушаћу да видим шта је. Пријаву можеш послати и на мој Mail: stefan.janjic@gmail.com

    ОдговориИзбриши