петак, 11. јун 2010.

JUNSKO JUTRO




Rani prepodnevni sati toplog leta u nadolaženju.
Sati tromi, lepljivi i ispunjeni zujanjem insekata u otežalim, rascvetalim krošnjama lipa. Slatkasti, omamljujući miris u vazduhu zasićen je maglastom vlagom sinoćnje kiše. I već je treperav, prepun golicavih, rasutih belih šalova sa raspuknutih, obnaženih topola. Nežne, providne krpice nošene jedva primetnim vetrom, kao zamahom golubijih krila, uvlače nam se u nozdrve, golicaju i teraju na kašalj.
Meškoljiš se još nerasanjena, meka.
Ponekad, ako dublje udahnem, mogu osetiti težak, zaostali miris pokošene a nepokupljene trave pored staza. I videti u njima, klimave i smežurane, smaknute glave divljih makova, nekrunisanih kraljeva đubrišta i bunjišta.
Dodirujem te, gotovo neprimetno, poput crvenih latica nošenih istim vetrom, a iznad grudi ti miris trešanja, slatkasti miris skriven u nežnim, plitkim udubljenjima iznad klavikula.
Spuštam dlanove na tvoje grudi i klizim ka bokovima koji se prelivaju narandžastim i žutim zrakama sunca što se poput tata uvlači u sobu kroz razmaknute trake drvenih šalona. Jedva primetni drhtaj na tvom osunčanom stomaku. Sad si potpuno razbuđena i izvijaš bradu u znak pitanja: Nes?

14 коментара:

  1. Једном речју: прелепо! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da ti se dopada, Hari :) Hvala na lepim rečima i dobrodošao u Pričaonicu!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, draga Amarilis, na toplim rečima :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jedno vrlo, vrlo erotično i slikovito buđenje...

    ОдговориИзбриши
  5. Tako fino, tanano, suptilno, jednostavno da se stopiš sa atmosferom. :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Da, ovakva jutra znaju da budu divna, draga Todora:)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala, draga Zverko na pohvalnim,lepim rečima za ovaj zapis :)

    ОдговориИзбриши
  8. kao sto je rekla "emotivna" - za sva cula! a meni se posebno dopala jer sam upravo tih dana kad vidim da je prica objavljena, dozivela nesto vrlo slicno - jedan predivan trenutak apsolutnog ushicenja izazvan upravo mirisom lipe, ukusom dobrog vina i blizinom voljenog bica. ovo vece nije obecavalo mnogo, ali ga je ova prica itekako ulepsala. HVALA! (trenutno sam u fazi kad polako pocinjem da shvatam da se nista u zivotu ne desava slucajno, a ovo je samo jos jedan od dokaza!)

    ОдговориИзбриши
  9. Oh, ANA, zar i Vi?! Vi ste meni ulepšali ovo veče :) Ja sam, zapravo, oduvek u toj čarobnoj fazi da shvatam i prihvatam da se ništa ne dešava slučajno. Dobrodošli u Pričaonicu!

    ОдговориИзбриши
  10. Ako nemate nista protiv, inspiracija je bila tolika, da sam morala da dam svoju "varijaciju na zadatu temu" :)
    http://letsfindoutwhatmerakis.blogspot.com/2010/06/blog-post_20.html

    ОдговориИзбриши
  11. ana, samo napred! Dopada mi se Vaša priča, sjajna je :)

    ОдговориИзбриши