субота, 31. јул 2010.

BALERINA




O njoj je voleo da priča dugo, gotovo neprekidno. Uvek bi mu se pogled zažagrio, a obrazi zajapurili kad bi pričao o njenoj lepoti, a da bi je bolje opisao, koristio je boje i slast mediteranskog nara. Dok sam ga slušao otvorenih usta, ne trepćući i zaustavljenog daha, gusta, karmincrvena tečnost raspuklog nara cedila mi se niz bradu, gotovo preklinjući da se jezikom poliže. Naravno, zamišljao sam njegovu draganu kako to radi vešto i posvećeno. I naravno, da svoje maštarije nisam njemu pominjao. Njegova tajanstvena lepotica! Tako oblikovana , stvorena u mojoj mašti, njegova dragana je postala i moja savršena figura. Naša balerina. Kako sam željno iščekivao čas koji će sazreti u trenutak upoznavanja!
A onda sam je upoznao. Iznenada i bez najave.
Stajala je tik uz njega, na dohvat njegovih ruku. Mogao ju je svakog časa, kad poželi, dodirnuti. Mogao ju je imati u svakom trenutku.
Posmatrao sam ga. Kako je pažljivo okreće, čas na jednu, čas na drugu stranu. Pa onda malo zastane, posmatra je i miluje. Onda ponovi sve ove pokrete, zaneseno klimajući glavom u ritmu samo njemu poznatom. Pa popusti. I osluškuje, pažljivo je posmatrajući. Tih poput lopova, opčinjen i uznemiren, gledao sam njihovu predstavu, dok se njena crvena haljinica od organdina, laka i meka kao paučina, rasipala i zaklanjala njenu glavu i nežno poprsje. U trenu dok joj je glava bila dole, savršeno održavajući ravnotežu, njene nežno izvajane, gotovo sablasno bele butine, kao da su pozivale na igru.
Bila je bosa. Crvene baletske cipelice sam naknadno spazio, nehajno prebačene preko dirki klavira.
Seo sam i tog trenutka me je spazio. Izraz njegovog lica mi je pokazao da nisam dobrodošao. Njegov zanos je istog časa splasnuo, a njegovim licem prošla je senka.
Spustio ju je.



Nagnuo sam se i bolje zagledao u nju, malu, savršeno finu i skladnu figurinu - balerinu u staklenoj boci koja je sad otkrivši mi svoju tajnu, sasvim spokojno zauzela svoje uobičajeno mesto na noćnom stoćiću, tik uz uzglavlje mog druga.

6 коментара:

  1. Sjajna priča! Znao sam da postoji neka fora na kraju, čak sam pomislio kako bi bilo super da priča o flaši neke cuge (neke kultne domaće rakije ili nešto slično) :)))),ali to je već moja brlja.

    ОдговориИзбриши
  2. Ahaha,svako sad to može prilagoditi svojoj priči i naći neku svoju balerinu-Kajzer cugu,na primer,ja tugu.(I sasvim slučajno urimovano!)U svakom slučaju,lepo.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Zahvaljujem, emotivna, na komentaru! U pravu si, svako neka traga za onim što mu drago ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasna priča, prvi puta sam ovdje i jako mi se sviđa blog.
    Šaljem vam topli pozdrav iz Hrvatsek.
    Zondra Art

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma me raduje, Zondra Art, Vaša poseta i komentar. Nadam se lepom druženju, prijatnim trenucima odmora i novim saznanjima uz Vaš veoma lep blog. Srdačno, emo_serpica

    ОдговориИзбриши