недеља, 14. новембар 2010.

NAGRADA



Od Nadice sam obradovana ovom izuzetnom nagradom.
Zahvaljujem se od srca!

Prema uputstvu koje je naznačeno, nagradu prosleđujem sledećim blogerima:

1. Krvolocna Barbika
2. Emotivna
3. Gordana
4. džiadžojka
5. Vera

Nagrađeni bi trebali da odgovore na sledeeća pitanja i proslede nagradu na 5 novih blogera.

Pitanja:

1. Zašto si stvorila blog?
Prvenstveno, kao prezentaciju svojih proznih dela: priča, zapisa, minijatura... i virtualnog druženja sa čitaocima bloga.

2. Koju vrstu blogova čitaš?
O književnosti i umetnosti uopšte, ali i kulinarstvu...

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Ne.

4. A odeće?
Ne.

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Dobra hidrantna krema i podloga za puder.

6. Koju boju najviše voliš?
Narandžastu.

7. Tvoj parfem?
Šanel "Chance","5" i "19"; Lancome "Tresor" , Armani...volim različite, za razne prilike...

8. Koji film najviše voliš?
Više filmova su mi najdraži, ali ipak "Lovac na jelene" "7" "21 gram"

9. Koje države želiš posetiti i zašto?
Japan. Volim njihovu kulturu, dizajn, minimalizam, svedenost...interesuje me njihova umetnost i istorija...

6 коментара:

  1. Joj, hvalaa :) Ja iskreno ne znam zasto sam otvorila blog o.O i odusevljavaju me ljudi koji znaju :) Mada nam je razlog donekle svima slican...

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam, ako mene pitaš, baš si zaslužila ovu nagradu, a sem toga kako bih znala da ti je omiljena boja narandžasta :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Eto, šta ti je tetka... :***
    Hvala ti tetka Emice šerpice!!!

    Uskoro ću odgovoriti na pitanja, samo da se vratim sa remonta.

    :*

    ОдговориИзбриши