субота, 15. септембар 2012.

ZAŠTO ĆE MI KRAVE DOĆI GLAVE



Malo je onih koji bi mogli za sebe reći: Ja sam mrzitelj čokolade! I ja je obožavam: crnu, belu, punjenu…. Ali, da se ne bi ste sad oblizivali pred ekranom, preskočiću nabrajanje poprilično velikog spiska, vrsta i asortimana, kojima sam jako sklon. Jedna je ipak kraljica, posebna: Milka, ljubičastim omotana, moja čokoladna strast! Uvek sam se pitao: zašto je Milka tako nežno zadovoljstvo? I, šta je to u ljudskom stvoru što ga tera svom zlotvoru?
A, onda …
Dakle, da li ste čuli ili čitali čime seljaci u Švajcarskoj hrane svoje krave? Da se u TV reklamama gromoglasno promoviše hranjenje slatkih, ljubičanstvenih mezimica… marihuanom? Jeste da njihovo Ministarstvo pravosuđa upozorava i poziva na odredbe Zakona kojim se to od 2005.g.(tek?!) zabranjuje, ali…
Kada je nastao problem? Tek kada su farmeri iliti seljaci shvatili da se uz male, gotovo nikakve troškove, jednostavno može uzgajati biljka koja ima blagotvoran učinak na njihove kravice! Naime, aktivni sastojak marihuane, THC, usrećuje krave, pa tako daju više mleka. Pa da, nisu ni krave lude. Sem kad polude…Više mleka – više je i sira. A i čokolade.
Uzgred, pouzdano je utvrđeno da se THC nalazi u nekim od čuvenih švajcarskih sireva.
A sirevi su moja druga strast…
Ne znam da li će sad neka od ovih kravica početi da štuca od tolikog pominjanja. Možda neće štucnuti, ali…podrignuće, garant!
Krave tokom probave ispuštaju velike količine metana – podrigivanjem, a metan je staklenični gas za koji se veruje da doprinosi globalnom otopljavanju. Količine ispuštenog metana zavise od vrste hrane koju krave koriste.
I tako, prostor u kome živimo postaje sve uži, tešnji. Vazduha sve manje… Pa da, kad nas sabijaju i krave.

2 коментара:

  1. Al' su nam i krave oholi stanovnici zemlje :) A marihuana je ništa naprema onome što se nađe u tim našim "slatkim grijehovima". Bojim se da unosim cijeli PSE u sebe :)

    ОдговориИзбриши